Kárrendezés

Biztosítási szolgáltatás iránti igényét kitöltött és aláírt szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványunkon jelentheti be. A képernyő jobb oldalán található listából tudja kiválasztani az Önnek megfelelő nyomtatványt, attól függően, hogy milyen kockázatra szeretne kárt bejelenteni.

 

 

A szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványt figyelmesen olvassa el, hiánytalanul töltse ki és írja alá. Igénye elbíráláshoz szükség van még további dokumentumokra, melyeknek listáját a letöltött szolgáltatási igénybejelentő is tartalmazza, de elérheti ide kattintva is. Ezeket szintén személyesen vagy postai úton juttathatja el hozzánk.

 

Amennyiben munkanélküli lett, letöltheti tájékoztató anyagunkat, melyet Önnek készítettünk azért, hogy megkönnyítsük a kárrendezés folyamatát.

 

 

 

 

Szeretnénk, ha elégedett lenne kárrendezési folyamatunkkal, ezért összegyűjtöttük Önnek a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, melyeket ide kattintva olvashat el.

 

Ha további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal az ugyfelszolgalat@cardif.hu címen vagy a 06-1-501-2300 telefonszámon.

Készülékbiztosítás ügyintézés H-P 9:17 : 06-1-501-2370, 06-1-501-2387

 

Munkatársaink a következő időpontokban és címen állnak rendelkezésére:

Hétfő 8 - 17 óráig
Kedd 8 - 20 óráig
Szerda 8 - 17 óráig
Csütörtök 8 - 17 óráig
Péntek 8 - 17 óráig

 

CARDIF Életbiztosító Zrt./CARDIF Biztosító Zrt.

Kórház utca 6-12. Globe3 irodaház II. emelet

1033 Budapest


 

 

Amennyiben nem rendelkezik nyomtatóval, erre a linkre kattintva kérheti szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványunk postai úton való megküldését.

 

Igényének elbírálására az összes szükséges dokumentum beérkezését követő 15 napon belül kerül sor, melynek eredményéről írásban tájékoztatjuk.