Panaszkezelés

Szeretnénk, ha elégedett lenne szolgáltatásainkkal és tudjuk, hogy néha mindenki hibázik, így mi is. Célunk, hogy amennyiben úgy gondolja, hogy nem megfelelően jártunk el egy ügyben, úgy gyorsan és egyszerűen tudjon panaszt tenni. Törekszünk rá, hogy panaszát gyorsan és szakszerűen vizsgáljuk ki. Kérjük, hogy amennyiben panaszt kíván tenni, akkor a lehető legrészletesebben közölje velünk az Ön által sérelmezett körülményt, hiszen akkor tudunk a leggyorsabban intézkedni.

 

A panaszügyintézéséhez mindenképpen szükségünk van a kárszámra illetve az Ön személyes azonosító adataira, így azokat kérjük, hogy minden esetben adja meg. A vonatkozó törvényi rendelkezések 30 napot biztosítanak számunkra a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására, azonban mindent elkövetünk annak érdekében, hogy ennél rövidebb idő alatt intézkedjünk.

 

Észrevételét, panaszát az alábbi módon juttathatja el hozzánk:


Személyesen a Budatest III. kerület, Kórház u. 6-12. szám alatt található irodánkban, a Globe3 irodaház 2. emeletén az alábbi időpontokban:

 

Hétfő 8 - 17 óráig
Kedd 8 - 20 óráig
Szerda 8 - 17 óráig
Csütörtök 8 - 17 óráig
Péntek 8 - 17 óráig

Telefonon a 06-1 501-2345-ös telefonszámunk a panaszügyeknek van fenntartva és szintén a fenti nyitvatartási idő alatt kereshető.

Elektronikus útona Kapcsolat menüpont alatt, ahol kérük, hogy válassza ki a Panaszügyet az űrlapon.

Faxon a 06-1 501 2301-es számon.

 

Szóbeli panaszát munkatársaink ügyfélszolgálatunkon vagy telefonon kezelik. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali megválaszolása nem lehetséges, akkor munkatársaink a panaszról jegyzőkönyvet vesznek fel. Az elkészült jegyzőkönyv egy másolati példányát – amennyiben a panaszt ügyfélszolgálatunkon személyesen teszi – azonnal, vagy –amennyiben telefonon teszi, úgy – a panasz kivizsgálásának eredményét tartalmazó válaszlevelünkkel együtt megkapja.

 

Írásbeli panaszát bejelentheti Társaságunkhoz formanyomtatványon – melyet az oldal alján a kacsolódó dokumentumok alatt talál –, de természetesen egyéb formában is benyújthatja azt. A panaszügyintézéshez azonban mindenképpen szükségünk van a panasz tárgyát képező termék megnevezésére, ha a biztosítás hiteltermékhez kapcsolódik, akkor a hitelszerződés számára, a kárszámra (ha van) illetve az Ön személyes azonosító adataira, így azokat kérjük, hogy minden esetben adja meg. A vonatkozó törvényi rendelkezések 30 napot biztosítanak számunkra a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására, azonban mindent elkövetünk annak érdekében, hogy ennél rövidebb idő alatt intézkedjünk.

 

 

A Cardif Biztosító és a Cardif Életbiztosító összevont panasz-ügyintézési szabályzatát ide kattintva töltheti le

Készítetteünk egy leírást, mely segítséget nyújt Önnek abban, hogy panaszát gördülékenyen nyújthassa be, melyet ide kattinitva tölthet le

A Biztosítóhoz benyujtandó panasz esetére a formanyomtatvány letölthető, ha ide kattint

A Magyar Nemzeti Bankhoz címzett fogyasztói kérelem űrlapjának letöltéséhez, kattintson ide

A Pénzügyi Békéltető testülethez címzett fogyasztói kérelem űrlapjának letöltéséhez, kattintson ide

Amennyiben meghatalmazott segítségével tenne panaszt a Biztosítónál, kérem kattintson ide, hogy letölthesse a meghatalmazást

Amennyiben meghatalmazott segítségével tenne panaszt az Életbiztosítónál, kérem kattintson ide, hogy letölthesse a meghatalmazást